Då va man tillbaka

En månad tillbaka i paradiset.
Extraknäck på måndagar gör att jag bara har en ledig dag i veckan. När det är kul att gå till jobbet på en Lördag, då vet man att man trivs på jobbet. Så va gör det om man jobbat lite mer då?
Dygnet har ju trots allt 24 timmar. 8 timmar till att jobba, och sova de gör man ju i graven har jag hört, så nog blir där timmar kvar att hitta på tokigheter på.
En väldigt tokig ide som verkställdes på några minuter va att köpa skydiving, nu återstår det bara att boka tid...
Resten av tokigheterna följer:

Cal och Mathias som kom ner på 10 dagars besök!
svensk tacos - typisk husmiddag
Vi är snart kändisar på Wine Dive. Bottomless mimosa. Detta är varför jag aldrig solar på söndagar
Efter alla mimosas en söndag bestämde sig loops för att tattuera sig
Nya ute-möbler på balkongen. Tack Blixts!!
Han njuter
TV inspelning med golf proffs på jobbet. Ja, det är kul att gå till jobb
Sa någon rea?? Vi köpte nog halva affären hehe
När jag hinner tar man gärna en tennis match på tennis banorna på mitt område
Fredagskvällar är det CoEd 11-manna. Indoor och 7-manna, ni kan slänga er i väggen.
South Florida Fair med dessa babes en torsdagskväll
Pikatchu i min hand vann jag!!
Målet: äta konstigaste maten. Målet blev uppfyllt. Donut burger. Spännande, ätbart, kul att ha provat, men bättre var för sig
En måndagskväll på Palm Beah Island
Söndagens selfie, från Busch Gardens. Fler bilder på de kommer

Kommentera inlägget här :