Hektiskt jobb-vecka

Första eventet med Hannas jobb, fall självklart på samma datum som vårat Honda Classic. Jag fick kompromissa; hjälpte till att sätta upp Samsung eventet i Fort Lauderdale söndag och måndag, sen jobbade jag på Honda Classic tisdag-söndag. Mycket jobb, men roligt är det. Älskar när det händer saker. 


Hotel lobbyn där vi bodde i Fort Lauderdale
Ni förstår varför jag inte klagar va
Här var vårat tält under Honda Classic. Ni kan skymta vår trailer i bakgrunden
Här stod alla profsen och värmde upp
1st tee
Uppvärmningsrundan. Då va de inte svårt att få första parkett
På lördagen fick jag två hjälpredor! Glad Louise
Granntältet
Amanda, Saralie, och jag
Söndag eftermiddag fick jag äntligen njuta av ett VIP-pass Gratis mat och alkohol
Och förstaparkett
OCH kompisar. Sam och Saralie💕

Kommentera inlägget här :